Kontakt

Centrala Banku

Kontakt

telefon: 83 341 70 05
fax: 83 341 70 67

Dane rejestrowe

Bank Spółdzielczy w Łomazach
ul. Plac Jagielloński 7
21-532 Łomazy

NIP: 537-000-13-59
REGON: 000500412
KRS: 0000131671

Godziny pracy

Poniedziałek - Piątek:
7:30-14:30

Adres do doręczeń elektronicznych

AE:PL-13408-33810-CHCIV-26

Wyślij do nas wiadomość

Nasze Placówki

Oddział w Piszczacu

ul. Włodawska 8
21-530 Piszczac
tel. 83 377 80 14
Godziny pracy:
7:30 - 14:30

Oddział w Kodniu

ul. Rynek 17
21-509 Kodeń
tel. 83 378 41 13
Godziny pracy:
7:30 - 14:30

Oddział w Rokitnie

Rokitno 43
21-504 Rokitno
tel. 83 345 30 04
Godziny pracy:
7:30 - 14:30

Oddział w Terespolu

ul. Wojska Polskiego 104
21-550 Terespol
tel. 83 375 20 20
Godziny pracy:
7:30 - 14:30

Oddział w Sławatyczach

ul. Rynek 4
21-515 Sławatycze
tel. 83 378 33 27
Godziny pracy:
7:30 - 14:30

Oddział w Leśnej Podlaskiej

ul. Bialska 29
21-542 Leśna Podlaska
tel. 83 345 00 14
Godziny pracy:
7:30 - 14:30

Filia w Białej Podlaskiej

ul. Handlowa 1 (Vineta)
21-500 Biała Podlaska
tel. 83 341 82 15
Godziny pracy:
7:30 - 14:30

Zgubiłem kartę - co teraz?

Jeśli zgubiłeś lub skradziono Ci kartę płatniczą musisz ją zastrzec. Jest to operacja nieodwracalna, ale dzięki niej karta nie może zostać użyta przez nieuprawnioną osobę.

Istnieje kilka sposobów na zastrzeżenie karty:

  1. W portalu kartosfera
  2.  Telefonicznie: +48 828 828 828
    (więcej na zastrzegam.pl)
  3. Telefonicznie: +48 86 215 50 00
    (Infolinia Banku BPS)
  4. Telefonicznie: w placówce Banku
    (w godzinach jej pracy)
  5. Osobiście, w dowolnej placówce Banku

Jeśli zgubiłeś kartę, ale masz pewność, że nie znalazła się w rękach innej osoby, możesz zablokować ją na 60 dni. Kiedy odnajdziesz kartę pamiętaj o zdjęciu blokady, w przeciwnym wypadku zostanie ona automatycznie zastrzeżona.

zastrzegam.pl

Zgubiłem dokumenty - co robić?

Jeśli straciłeś swój dowód osobisty lub inny dokument tożsamości, koniecznie zgłoś to w Banku, nawet jeśli nie masz w nim konta . Najlepiej osobiście.

Bank przekaże tę informację do centralnej bazy danych, z której korzystają wszystkie banki, operatorzy telefonii komórkowych oraz tysiące innych firm i instytucji.

Ochroni Cię to przed wyłudzeniami z użyciem Twojej tożsamości.

A co jeśli ktoś ukradnie moją tożsamość?

Kradzione dokumenty wykorzystywane są m.in. do wyłudzeń kredytów, kradzieży przedmiotów zakupionych z na raty lub wypożyczonych oraz zawierania umów.

Jeśli straciłeś swój dokument tożsamości wykonaj kolejne kroki:

  1.  Zgłoś w Banku zaginięcie dokumentu.
  2. Jeśli z zaginięciem dokumentu związane jest przestępstwo – powiadom policję.
  3. Zawiadom najbliższy urząd gminy lub placówkę konsularną – szczegóły na stronie www.gov.pl.
Przewiń na górę
Skip to content